ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΘΥΜΑΜΑΙ: ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
< - μικρότερο
> - μεγαλύτερο
= - ίσο
ΑΣΚΗΣΕΙΣ(στο τετρ.Μαθηματικών)
1)Βάζω τους παρακάτω αριθμούς στη σειρά,από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
13,2,11,8,6 - 2<6<8<11<13
α) 10,7,20,15,19 β) 24,30,55,27,34
2)Βάζω τους παρακάτω αριθμούς στη σειρά,από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
20,30,10,25,15 - 3Ο>25>20>15>10
α) 17,46,32,98,67,88 β) 33,57,6,13,40,23
3)Βάζω το σωστό σύμβολο: <,>ή = στους παρακάτω αριθμούς:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
28>15 13=13 78<97
α) 97__68 β) 47__33 γ)12__12 δ)12__26 ε) 40__40 στ)13__37
4)Συμπληρώνω τον αριθμό που λείπει:
α)59-__=50 β)81+__=90 γ)75-__=70 δ)76+__=80 ε)65-__=58
ΘΥΜΑΜΑΙ: (Πάτημα στη δεκάδα)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
63+9=63+7=70+2=72
Να δουλέψω με τον ίδιο τρόπο στην άσκηση 5(πάτημα στη δεκάδα)
5) α) 79+8= β)47+9= γ)26+7= δ) 86+9= ε)33+8=
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Η Μαίρη έκοψε από τον κήπο της 14 τριαντάφυλλα.Πόσα πρέπει να κόψει
ακόμα,για να φτιάξει μια ανθοδέσμη με 26 τριαντάφυλλα;
Λύση(με αριθμητική πράξη,κάθετα)
Απάντηση:Πρέπει να κόψει ακόμα__ τριαντάφυλλα.
ΘΥΜΑΜΑΙ: ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
< - μικρότερο
> - μεγαλύτερο
= - ίσο
ΑΣΚΗΣΕΙΣ(στο τετρ.Μαθηματικών)
1)Βάζω τους παρακάτω αριθμούς στη σειρά,από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
13,2,11,8,6 - 2<6<8<11<13
α) 10,7,20,15,19 β) 24,30,55,27,34
2)Βάζω τους παρακάτω αριθμούς στη σειρά,από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
20,30,10,25,15 - 3Ο>25>20>15>10
α) 17,46,32,98,67,88 β) 33,57,6,13,40,23
3)Βάζω το σωστό σύμβολο: <,>ή = στους παρακάτω αριθμούς:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
28>15 13=13 78<97
α) 97__68 β) 47__33 γ)12__12 δ)12__26 ε) 40__40 στ)13__37
4)Συμπληρώνω τον αριθμό που λείπει:
α)59-__=50 β)81+__=90 γ)75-__=70 δ)76+__=80 ε)65-__=58
ΘΥΜΑΜΑΙ: (Πάτημα στη δεκάδα)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
63+9=63+7=70+2=72
Να δουλέψω με τον ίδιο τρόπο στην άσκηση 5(πάτημα στη δεκάδα)
5) α) 79+8= β)47+9= γ)26+7= δ) 86+9= ε)33+8=
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Η Μαίρη έκοψε από τον κήπο της 14 τριαντάφυλλα.Πόσα πρέπει να κόψει
ακόμα,για να φτιάξει μια ανθοδέσμη με 26 τριαντάφυλλα;
Λύση(με αριθμητική πράξη,κάθετα)
Απάντηση:Πρέπει να κόψει ακόμα__ τριαντάφυλλα.